Realizacja

Realizacja działań public relations opiera się na planowaniu, doradztwie i doborze narzędzi adekwatnych do danego przedsięwzięcia.

Planowanie obejmuje stworzenie długoterminowej strategii oraz wskazanie celów pośrednich. Agencja może realizować je samodzielnie, we współpracy z innymi podmiotami lub pełnić funkcję doradczą.

W trakcie współpracy możliwe jest stałe lub okresowe przejmowanie obowiązków poprzez powoływanie rzecznika prasowego, specjalisty ds. public relations lub innych stanowisk.

PRAG powołuje zespoły zadaniowe wsparte zapleczem sprzętowym i organizacyjnym. Zespoły składają się ze kadry uniwersyteckiej oraz praktyków biznesowych.

Działania PR opierają się na niezbędnych i sprawdzonych narzędziach. Są to banki prasowe, platformy intranetowe, moduły do dystrybucji poczty elektronicznej oraz inne środki przekazu.

PRAG zapewnia wsparcie przy tworzeniu materiałów promocyjnych, teczek prasowych, a także unikalnych prezentów.

Ofertę PRAG uzupełniają szkolenia specjalistyczne.