Kontakty z mediami
Relacje z mediami kształtują się pod dyktando nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych. Wydarzenia relacjonują
i komentują dziennikarze, blogerzy, ale także uczestnicy list dyskusyjnych, forumowicze. Telewizja internetowa, chat czy wideokonferencja szybciej zakorzeniły się w rzeczywistości,
niż w słowniku języka polskiego.
Przekaz musi dotyczyć wyłącznie istotnego zdarzenia.
Tylko taka informacja nabierze rozpędu w eterze, internecie
i papierowym wydaniu.
Współpraca z redakcjami jest możliwa dzięki dobremu warsztatowi językowemu oraz rozumieniu potrzeb dziennikarzy.
Oczekiwania klientów PRAG i oferta agencji skupiają się
na poniższych obszarach:
- wyodrębnienie grup odbiorców przekazu,
- przygotowanie i dystrybucja materiałów prasowych,
- monitoring mediów i ewaluację,
- funkcja rzecznika prasowego,
- przygotowanie i prowadzenie wydarzeń medialnych.
PRAG dba o rzetelny przekaz poparty faktami. PRAG umożliwia weryfikację podanych przez siebie informacji poprzez dostęp do pierwotnych źródeł komunikatu.
Daj się poznać i poznaj PRAG.